יום חמישי, 8 במרץ 2012

תחתונים זה סיפור בפני עצמו

באחד הימים האלה הלכתי להתנחם בזרועותיה של טלי. טלי הסכימה ללכת אתי לסקר תחתונים לקראת החתונה (מסתמן שזה יהיה הפריט היקר ביותר בתלבושת), שהם סיפור בפני עצמו - השמלה שלי כל כך עדינה, ששום דבר שיש לי בארון לא מתאים מתחתיה. אני צריכה או סט נטול תפרים לגמרי בצבע גוף, או בגד גוף חלק לגמרי בצבע הנ״ל. הפריטים האלה אינם מצטיינים בעיצוב חינני, והדבר הכי טוב שהיה לטלי לומר על אחד מהם הוא "יש לזה שיק וינטג'י מסוים" (כל היתר היו פשוט מכוערים).

 אז חשבתי שאולי אוכל לשדרג את מה שאקנה עם פריט משלים כמו ביריות.

אחרי שבדקנו את כל חנויות ההלבשה התחתונה בסנטר (הסתכלנו גם על נעליים, שיהיה), החלטתי לשים נפשי בכפי ולהתעלם מכל עקרונותי, ולהכנס לאמריקן אפרל. אותם אני בכלל לא סובלת, מאחר וכל הבגדים שם הם פשוטים וזולים להחריד ומחירם שערוייריתי. אבל יש להם גם פריטים תחתונים ביזאריים כמו בגדי גוף שקופים לחלוטין עם שרוול ארוך בצבע גוף מכוער. 

וחגורות ביריות.

כן.

הלכתי למדוד את בגדי הגוף - הם לא ארזו או הסתירו כלום וגם יבלטו מתחת לשמלה, וכמובן שלחלוטין לא הצדיקו את מחירם השערורייתי - ובדרך ראיתי שיש להם חגורות לביריות. מכותנה, חלקות לגמרי, אבל רק בשחור או לבן. 

הלכתי לשאול את המוכרת אם יש להם את זה בצבע גוף. ואז גיליתי. לחרדתי העצומה, שאני לא מסוגלת להוציא את המלים ׳חגורת ביריות׳ מהפה. נאלצתי לקחת אותה למדף, להצביע ולשאול אם יש להם ׳את זה׳ בצבע גוף.

אולי מזל שלא היה להם. רק אלוהים יודע איך הייתי מצליחה לשלם עליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה